31 Ekim 2010

Anlatımlı Video Serisi ~ Arrnek Minecraft Oynuyor

Cadılar bayramı güncellemesi ile birlikte gelen yenilikleri tamamen yeni bir dünya başlatarak görmek istiyordum. Sonra bu anları videoya kaydederek blog üzerinde paylaşmaya karar verdim :)

Videoları elimden geldiğince oyunu ilk defa gören bir insanın anlayacağı dilde anlatmaya çalışıyorum. Bu yüzden oyuna hakim oyuncular sıkıldıkları yerleri atlayabilirler.




Her türlü yeni fikre ve eleştiriye açığım, yorumlarınızı bekliyorum.

4 yorum:

  1. güzel olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler videoların için. İkisini de izledim oldukça güzeller. Devamını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ediyorum olumlu yorumlarınız için :)

    Şu an vize döneminde olduğum için yeni içerik yetiştirme konusunda zorlanabilirim, en kısa süre içinde yeni bir video çekmek ben de çok istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. yenisini ne zaman çkicen

    YanıtlaSil