7 Nisan 2011

World 6 Mobil Yayında! - Beta 1.5 Hakkında Önbilgi (1)

Merhaba.

İçerikleri cep telefonlarından takip eden insanların sayısı artınca blogun mobil versiyonunu yayınlamaya karar verdim. World-6 artık mobil sürüm ile daha hızlı ve minimal bir arayüz ile takip edilebiliyor.

Mobil görünüm.
Cep telefonunuz ile bloga girdiğinizde otomatik olarak mobil görünüm açılıyor. Direk mobil görünüme ulaşmak için kullanmanız gereken QR kodu ve link şöyle:
http://world-6.blogspot.com/?m=1
Beta 1.5?

1.5 ve sonrası için gelecek yenilikler yavaş yavaş açıklanmaya başlandı. Minecraft Forum ve r/minecraft takip edenler bilecektir, son zamanlarda Piston Mod en çok konuşulan konu oldu, bir yığın video kaydedildi ve beğenildi. Sanırım mod ile yapılabilecekleri en iyi anlatan videolar şunlar:



Modu oluşturan kişinin izni üzerine bir sonraki güncellemeler ile piston modu oyuna resmi olarak dahil edilecek. Jeb'in twitter'da söylediğine göre piston modu Beta 1.5'e yetişemeyecek.

Ayrıca 1.5 ile kar ve yağmur tekrar oyuna eklenecek. Notch'un paylaştığı resimde iki biome arasıdaki geçişler çok keskin görünüyor. Daha yumuşak bir geçiş ile düzeltilecebileğini düşünüyorum.


Yine Jeb'in twitter üzerinden paylaştığı bilgiye göre iki farklı fidana sahip iki yeni ağaç ekleniyor. Bilgi sahibi olmanız açısından:

Birch (Huş)
Spruce (Ladin)

Bu arada 1.4'de çalışmayan yeni yatak sistemi 1.4_01 güncellemesi çalışır hale getirildi. Yenilikleri öğrendikçe buradan haber vermeye devam edeceğim. İyi günler.

Düzenleme: Asıl eklemek istediğim video yerine farklı bir video paylaşmışım piston modu ile ilgili. Yeni videoyu üstüne ekledim.

5 yorum:

  1. Güzel, bilgilendirici bir yazı olmuş. Tebrik eder, devamını beklerim Arrnek =)

    YanıtlaSil
  2. yorumlarını esirgemediğin için ben teşekür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Sayende oyunla ilgili en güncel bilgileri elde ediyoruz. Emeğin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Arnek Senin Sayende Bu Oyunu Öğrendim Senin Videolarını Seyrederek Yeni Yerler Öğrendim Seni Çok Seviyorum Vede Sana Çok Teşekürlerimi İletiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de arrnek sayesinde öğrendim Minecraft'ı. Videoları gerçekten çok iyi. Ben de teşekkürlerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil